نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اگر ده لیخت به یووه نیاید چه کسی مقصر است؟

اگر ده لیخت به یووه نیاید چه کسی مقصر است؟

ده‌لیخت به بیانکونری خواهد پیوست اما اگر به هر دلیلی این اتفاق صورت نپذیرفت، چه کسی مسئول ضربه‌ای است که این ناکامی به قلب هواداران یوونتوس خواهد زد؟ ماسیمو پاوان خبرنگار ارشد توتو یووه در گفتگو با رادیو Bianconera به رسانه‌های این کشور در خصوص مانور خبری پیرامون ماتیاس ده‌لیخت و بازیکن یووه دانستن او تا پیش از قطعی شدن این انتقال هشدار داد.

 

 

یوونتوس به دقت در حال مذاکره با آژاکس و طی کردن آخرین مراحل پروسه انتقال او به تورین است. طبیعی است که باشگاه هلندی به آسانی و با قیمتی که یووه بیشتر راضی به آن است کار را تمام نکند. چانه‌زنی و بالا و پایین کردن قیمت رسم همیشگی مذاکرات تابستانی است. نباید فراموش کرد که صحبت از انتقال یک بازیکن معمولی نیست؛ ده‌لیخت یکی از ستارگان نوظهور فوتبال امروز جهان است و بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا اوضاع او را به دقت رصد می‌کنند. معتقدم هنوز نباید با قطعیت در مورد حضور او در یووه صحبت کرد؛ رسانه‌های ایتالیایی هم باید در شیوه مواجهه‌شان با مورد ده‌لیخت محتاطانه‌تر رفتار کنند چراکه سویه منفی این ماجرا در صورت تحقق می‌تواند به باشگاه آسیب‌ برساند.
باور دارم یووه و رم به زودی توافقاتی دلچسب با یکدیگر خواهند داشت. با تمام حواشی پیش آمده، پیوستن هیگواین به جمع جالوروسی‌ و آمدن زانیولو به یووه بسیار محتمل است. یووه از هیچ کمکی برای احیای رم و هیگواین دریغ نخواهد کرد. (خنده)

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: